7 asiaa minusta

sunnuntai 20. syyskuuta 2020

Instagramissa useampikin vaikuttaja on kysellyt seuraajiltaan, millainen mielikuva heillä on vaikuttajasta. Minäkin kysyin instastoorissa ajatuksia ja oletuksia siitä, millainen olen instaseuraajieni mielestä. Osan vastaajista olen tavannut ja tunnemme toisemme. Osa tuntee minut vain instagramin perusteella. 




Instagram-seuraajien mukaan minä olen..


Todella tehokas supernainen

Rauhallinen, hyvät hermot

Rauhallinen puuhanainen

Lämmin, lapsirakas, idearikas, haaveilija, romantikko

Rauhallinen ja tarkkaileva

Huumorintajuinen ja elämänmyönteinen

Täsmällinen, hyvä heittäytymään ja laittamaan itsensä likoon, ystävällinen

Hauska, helposti lähestyttävä, mukava ja ystävällinen

Mielikuvitusrikas, kekseliäs





Millainen olen oikeasti? 


1. Olen tunnollinen. Minulla on tapana murehtia asioita etukäteen. Yleensä turhaan. Mietin myös usein jälkeenpäin, mitä puhuin ja miten ja käyttäydyinkö tyhmästi. Huonoa itsetuntoa ehkä? Olen yrittänyt päästä näistä ajatuksista ja tavoista eroon.

2. Olen pitkäpinnainen ja rauhallinen. En provosoi enkä provosoidu helposti.

3. Pyrin olemaan oma itseni, enkä esitä mitään. Itsekin tykkään aidoista ihmisistä ja kohtaamisista. Tykkään huumorista ja välillä käytän huumoria myös puolistusmekanismina. 

4. Olen mukavuudenhaluinen. Mitkään ultramarthonit ja itsensärääkkäykset eivät ole minua varten. 

5. Kaipaan hiljaisuutta ja rauhaa. Vaikka nautin ihmisten kanssa olemisesta, minun on saatava välillä olla yksin. 

6. Tykkään neuloa ja koristella Bullet Journalia. En keksi itse neulemalleja tai maalaa tauluja. Minulle luovuutta on neulominen ja oman kalenterin eli Bullet journalin tekeminen ja koristeleminen. 

7. Tykkään lapsista. Olikin hienoa saada tehdä töitä perhepäivähoitajana 4 vuotta ja tutustua erilaisiin lapsiin. Omassa kodissa lasten kanssa tehtävä työ oli kuitenkin niin kokonaisvaltaista, että lopettamispäätös tuntui oikealta. Onneksi ymmärsin lopettaa ajoissa. Nyt olen parempi äiti omille lapsilleni, vaikka olenkin töissä muualla ja näemme lasten kanssa vähemmän. 



Yhdistin tähän blogikirjoitukseen kaksi haastetta. Kysymykset Instagramista ja Outi's Life blogista löytämäni 7 asiaa minusta-haasteen. 


Rentoa sunnuntaita! Voimia ja iloa uuteen viikkoon! 


Mielelläni kuulisin jonkin totuuden sinusta! Ja oliko näissä minun totuuksissani yllätyksiä? 

8 kommenttia

  1. En tiennyt, että teet bullet journalia, kuulostaa kivalta harrastukselta. Sinulla on vähän sama kuin minulla, että aika laajasti olemme molemmat kertoneet elämästämme blogeissa (siis sen mitä olemme halunneet kertoa) ja on välillä vaikeaa keksiä mitään uutta. Minusta on ihanaa, että sinäkin tykkäät uudesta työpaikastasi ja koet sen muutoksen näkyvän myös kotona. Itselläni on aivan sama juttu ja tunnen olevani paljon energisempi kuin aiemmin, vaikka itse työni onkin nyt rankempaa.
    Ihanaa sunnuntaita sinulle Minna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bujo mulla on ollut 1,5 vuotta säännöllisesti käytössä. Minulle sopiva tapa purkaa luovuutta. Tämä postaus ei tosiaan sisältänyt shokkipaljastuksia.
      Kivaa viikkoa! <3

      Poista
  2. Tuollaisen kuvan olen sinusta saanut jotka kerroit tuossa. Itse taas olen laiska :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei siis ollut mitään uutta ja yllättävää sinulle.

      Poista
  3. Tämä olisi hauska toteuttaa itsekin, kiitos ideasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva olisi lukea sinunkin postauksesi aiheesta!

      Poista
  4. Instagram -seuraajat ovat löytäneet kivoja asioita sinusta. Monessa olen samaa mieltä. Bullet Journal on varmasti kiva harrastus. Tuttavapiirissäkin jokunen sitä harrastaa.
    Tuo lauseesi on myös niin minua: "Vaikka nautin ihmisten seurasta, niin välillä haluan olla yksin." Ja mitä vanhemmaksi olen käynyt niin tuohon on lisättävä että välillä ja aika useinkin nykyään on saatava olla yksin.
    Hyvää viikkoa Minna!

    VastaaPoista
  5. Muutama juttu meissä oli samaa mutta sitten myös muutama tosi eri! :) Hauska tuo, mitä mieltä seuraajasi olivat verraten oikeisiin!

    VastaaPoista

Instagram