Lomalla

torstai 25. heinäkuuta 2019

Lomalla


- valvon liian myöhään
- nukun normaalia pidempään
- syön aamupalan ulkona, jos on lämmintä
- kuuntelen vähemmän äänikirjoja kuin arkena
- en ole julkaissut viikkokoosteita blogiin
- käytän vähemmän instagramia
- sain aikaiseksi käydä kampaajalla
- olen urheilut useammin kuin arkena
- katson miehen kanssa Sykettä
- en ole innostunut ruuanlaitosta, syöminen kiinnostaa kyllä
- olen ollut picnicillä kaverin katolla ja toisen kaverin takapihalla
- kävin asuntomessuilla
- lukupiiri kokoontui yhden piiriläisen mökillä










Miten sinä vietät kesälomaasi tänä vuonna?

12 kommenttia

  1. Tuo piknik kaverin katolla on aika mahtava idea :) Ihana <3

    VastaaPoista
  2. Ihanan kuuloinen loma sinulle <3 Aika paljon olisi samoja juttuja minun listassa, mutta ei tuota kattopicnikkiä kuitenkaan <3
    Ihanaa loppuviikkoa sinulle Minna <3

    VastaaPoista
  3. Itse olen ollut tänä kesänä kahdella ulkomaan matkalla ja kännykkä kädessä ihan laittoman paljon. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on poikkeuksellinen kesä ilman ulkomaanmatkaa. Miehen murtunut jalka (10 viikkoa kipsissä) ei innosta matkustamaan.

      Poista
  4. Kesälomalla ollaan tehty koko perheen reissuja kotimaassa <3

    VastaaPoista
  5. Mulla on kesälomaa vasta viikko takana ja siihen mahtui mökkireissu, lintsillä käynti ja mummin 80v juhlat pohjanmaalla :D Olkoon tämä viikko hieman rauhallisempi.

    VastaaPoista
  6. Ihania kesäisiä kuvia! Kyllä loma on ihmisen parasta aikaa ❤❤❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Pidempäänkin olisin voinut lomailla!

      Poista

Instagram