Netflix suosikit juuri nyt

keskiviikko 13. marraskuuta 2019
Latasimme meille Netflixin jo monta kuukautta sitten. Minun oli tarkoitus katsoa viimeinen kausi Orange is the new black-vankilasarjaa heti sen ilmestyttyä. En ole vieläkään aloittanut viimeisen tuotantokauden katsomista. Itse asiassa en katsonut Netflixiä ollenkaan ennen marraskuuta. Aikani on mennyt äänikirjoja kuunnellessa ja instagramia selatessa.

Marraskuun alussa muistin vanhan suosikkisarjani Outlandersin ja katsoinkin useamman jakson. Sarja alkaa siitä, kun päähenkilö Claire on lomalla Skotlannissa aviomiehensä, historiantutkija Frank Randallin kanssa. Pariskunta päättää tutustua muinaiseen Craigh na Dunin kivikehään. Outojen tapahtumien seurauksena Claire siirtyy ajassa kaksi sataa vuotta taaksepäin vuoteen 1743. Paljon on tapahtunut neljän tuotantokauden aikana. Nyt en jaksanut katsoa kaikkia neljännen tuotantokauden jaksoja putkeen, vaan kaipasin jotain kevyempää hömppää väliin. 




Jane the Virgin olikin ihana valinta Netflix-sarjaksi ankeaan marraskuuhun. Sarjassa nuori ja siveä latinonainen Jane tulee vahingossa keinohedelmöitetyksi. Tykkään sarjan kertojasta ja siitä tavasta, miten tapahtumat etenevät ja miten niistä kerrotaan. Sarjan henkilöt ovat mahtavia persoonia. Sarjaa on tehty viisi tuotantokautta. Minulla on menossa neljäs.


Seuraavaksi listalla katsomista odottaa Grace & Frankie. Sarjan alussa Grace ja Frankie yllättyvät kuullessaan, että heidän miehensä haluavat erota. Vielä yllättyneenpiä he ovat saadessaan tietää eron syyn. Naiset ovat todella erilaisia eivätkä oikein voi sietää toisiaan. Heidän yhteiseloaan onkin ollut hulvatonta seurata. Minulla odottaa viides tuotantokausi katsomista.



Meidän tytöt katsovat Netflixistä Winxiä. Välillä meillä liihottaa sisälläkin pari keijua. Winx-sarjalle suositukset tytöiltä. Sen verran koukuttavalta sarjalta tuntuu, että minä olen välillä uhannut lopettaa Netflix-tilauksen.


Kuvat lainattu netistä.



Ovatko nämä sarjat tuttuja sinulle?
Mikä on sinun suosikkisarjasi juuri nyt?
Olisiko suositella minulle jotain sarjaa?

Ps. Ei mitään liian pelottavaa. 

10 kommenttia

  1. Mulla jäi tuo Outlander-sarja hieman kesken, pitäisiköhän jatkaa jos muistaa mihin jäikään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ainakin jää Netflixiin muistiin se kohta mihin on jäänyt. Eri asia on sitten se, miten muistaa sarjan aiemmat tapahtumat.

      Poista
  2. Outlander katsottu kokonaan (mitä on ilmestynyt), Grace ja Frankie käynnissä. Mutta samaan aikaan mulla on HBO:lla pari hyvää sarjaa, joita voin itse suositella: The Deuce, Tell me a Story ja His dark materials. Myös A Discovery of Witches on hyvä, tosin siihen ei ole tullut lisää jaksoja hetkeen. Viaplayssakin on muutama mitä suosittelen...Mutta jääkööt ne nyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HBO:ta ja Viaplayta meillä ei olekkaan käytössä. Aika riittää just yhteen maksulliseen palveluun.

      Poista
  3. Outlander on mun lemppareita :) Ootan uutta kautta, alkuvuodesta vissiin tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Outlander tauolla. Liian jännittävä. Ehkä kerään rohkeutta ja katson.

      Poista
  4. Meillä Netflixiä katsoo lähinnä nuoriso, me aikuiset ollaan tykästytty C Moren sarjoihin. Mä en myöskään tykkää katsoa mitään liian pelottavaa tai ahdistavaa, pidän enemmän hyvän mielen viihteestä :)

    VastaaPoista
  5. Mä katson tosi vähän sarjoja, mutta You oli todella hyvä :)

    VastaaPoista
  6. Minulle olivat kaikki uusia tuttavuuksia. Katson niin vähän televisiota!

    VastaaPoista

Instagram