Vielä on kesää jäljellä - ajatukset ovat jo alkavassa syksyssä

perjantai 9. elokuuta 2019


Maanantaina minä ja mies aloitimme työt. Lapset ovat saaneet lomailla vielä tämän viikon. Minun työni alkoivat yhdellä hoitolapsella. Toisaalta rauhallista ja kevyttä, mutta onhan se mielekkäämpää kuin koko hoitoryhmä on paikalla. Ensi viikolla loputkin lomalaiset palaavat hoitoon ja omat lapset lähtevät kouluun ja eskariin. Lähtee arki kunnolla käyntiin!




Eilen olimme tyttöjen, mieheni ja äitini kanssa Herrasmannin leirintäalueella saunomassa, uimassa ja syömässä. Mies tosin jätti saunomisen ja uimisen väliin kipsatun jalkansa takia.





Kotimatkalla Herrasmannista taivas näytti sen verran kauniinväriseltä, että vein miehen ja tytöt kotiin. Kaivoin pitkästä aikaa lasisen valokuvauspallon esiin ja ajoin Myllysaaren rantaan. Järkkäriä en sentään vielä ottanut esiin pölyttyneestä kameralaukusta.


Näin syksyn lähestyessä sitä odottaa innolla tulevaa. Mitä harrastuksia sitä voisikaan aloittaa. Ainakin liikuntaa aion lisätä. Jännä, että vaikka joka syksy lisään liikuntaa, niin aina sitä on varaa lisätä. Ylikuntokaan ei ole iskenyt tästä kaikesta vuosien aikana lisäämästäni liikunnasta huolimatta.

Toinen ikuisuushaaveeni on valokuvauksen opettelu. Vuosien aikana olen saanut aikaiseksi ostaa järkkärin ja olen osallistunut kahdelle lyhyelle valokuvauskurssille. Sittemmin kuvausopit ovat unohtuneet. Käytän automaattiasetuksia silloin harvoin, kun kameralla kuvaan. Nykyään ehkä kerran vuodessa.

Yksi haaveeni, kirjojen lukeminen on viimeisen vuoden aikana onnistunut. Tänä vuonna olen tähän mennessä lukenut tai kuunnellut 50 kirjaa. Se on aikamoinen lisäys aiempien vuosien muutama kirja vuodessa- tahtiin.


Onko sinulla tapana aloittaa jotain uutta syksyisin?

Mitä suunnitelmia sinulla on tälle syksylle?


Loppuun Instagram-mainos:

Tervetuloa seuraamaan lukemiani kirjoja Kirjainstaan Minnankirjahylly

Barbie-kuvia minun ja tyttöjen Instagram-tilille Instanuket

Muut yli 3000 kuvaa löytyy Minnakil -tililtä.


Mukavaa viikonloppua!

10 kommenttia

  1. Omaan kalenteriin ei tälle syksylle tule mitään uutta. Nyt saatetaan vanhaa loppuun. Joskus on senkin aika. -Katta /Arki(paska)ruokaa www.arkipaskaruokaa.fi

    VastaaPoista
  2. Tällä hetkellä minun syyskalenteri näyttää aika tyhjältä mutta olen vielä lomalla kuluvan viikon. Koska olen ikuinen "kesän venyttäjä" niin
    jatkan "kesääni" pitkälle syksyyn. Jo kivaa jo suunnitteilla mutta siitä sitten lähemmin kun ajankohtaista. Ihania nuo Lensball-kuvat.
    Olin jo olemassa omaa Lensballia mutta jäi sitten kun loma alkoi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa viikonloppua! Kesästä nautitaan niin pitkään kun vaan voi!

      Poista
  3. En ole suunnitellut syksyksi vielä mitään. Töissä puhaltaa uudet tuulet ja se vaatii nyt niin paljon, että keskityn siihen ja vapaalla teen asioita, joiden parissa voin rentoutua. Muutama viikko vielä virallisesti kesää jäljellä, aion nauttia siitä täysin rinnoin.
    Ihanaa viikonloppua sinulle Minna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti sinulla on ollut mukava viikonloppu! Tsemppiä töihin!

      Poista
  4. Kesä oli kyllä ihana mutta meni niin kovin nopeasti ohi :(

    https://villananna.vaikuttajamedia.fi

    VastaaPoista
  5. Kyllä minulla jo syksyn suunnitelmat pyörivät mielessä! Yhden ison projektin haluan saada valmiiksi tulevana syksyn ja talven aikana. Katsotaan kuinka tytön käy :)

    VastaaPoista

Instagram