Marraskuu 2015

tiistai 1. joulukuuta 2015
Marraskuussa...


Olen kärsinyt kaamosoireista


Olen snäpännyt joka päivä. (Snapchat: Minnakil)

Olemme eläneet koko kuukauden remontin keskellä


Olen saanut valmiiksi ensimmäiset onnistuneet piirakkasukat. (Niistä ihan ensimmäisistä puuttui reiät) Ja nyt nämä sukat unohtui kuvata!


Olen ihastellut kauniita värejä taivaalla ja valokuvannut niitä.



Olemme juhlineet isänpäivää. 



Minä olen päässyt juhlimaan ystävän tasavuosia hyvässä seurassa aamutunneille saakka.

Kaikki lapset ovat vuorollaan sairastaneet ja olleet kuumeessa. Tätä kirjoittaessa meillä sairastetaan edelleen.

Olemme saaneet ostotarjouksen asunnosta.


Tunnelmallista ja ihanaa joulukuuta!


Tuntuu, että olen jo niin paljon stressannut tässä syksyn aikana, että joulusta en suostu ottamaan stressiä.

4 kommenttia

Instagram