Värihaaste/ Sininen ja turkoosi

tiistai 12. elokuuta 2014

Sinisiä lankoja löytyi yllättävän paljon. Itseasiassa jouduin kuvaamaan siniset ja turkoosit useampaan kertaan. Aina löytyi uusia sinisiä tai turkooseja keriä kaapin perukoilta. Novita painotteisia nämä minun sinisetkin. Huopasta, Rose mohairia, 7 veljestä, isoveljeä, tico ticoa. Joukossa kaksi kerää ei-novitaa.


Yläpuolella olevassa kuvassa on vasemmassa reunassa  Lumion heijastinlankaa. Tein siitä Pipon nuoremmalle pojalle. Tuon linkin takaa löytyy postaus vanhasta blogista.



Värihaasteessa olen esitellyt jo punaiset ja violetit langat. Alkuperäinen haaste löytyy täältä.

2 kommenttia

  1. No on komea keko!
    Musta alkaa tuntumaan ettei mulla niin paljoa lankaa olekaan, kun teidän muiden kuvia katselee :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä kun olen viettäny tammikuusta asti lankalaihista! Juuri mitään en ole hankkinut ja paljon olen neulonut.

      Poista

Instagram