Silmukan ytimestä 8/2014, neulegraffiti

tiistai 12. elokuuta 2014
 
 
Nyt elokuussa Silmukan ytimestä haasteessa on aiheena neulegraffiti. En ajatellut lähteä tällä kertaa mukaan tähän Silmukan saalistajan ja Sinin  yhteiseen haasteeseen, koska minulla keskeneräisiä neuleita.  Tänään kuitenkin keksin käyttää tähän haasteeseen viisi pientä tilkkua, jotka ovat jo pitkään lojuneet lankalaatikon pohjalla. Tilkuista piti alun perin tulla satunnaiset sankarit villatakki, mutta innostus hiipui jo aikoja sitten. Nyt nuo tilkut päätyivät koristamaan bussipysäkin kaidetta.






Lankoina tässä graffitissa olen käyttänyt Novitan puroa, isoveljeä ja seitsemää veljestä. Voisihan tämä värikkäämpikin olla, mutta tällä kertaa nämä valmiit tilkut saivat kelvata. Aiemmilla neulegraffiti-keikoilla olen käynyt tytärteni (4v ja 1v) kanssa. Tällä kertaa heidän lisäkseen mukana oli myös mies. Kävimme syömässä jätskit bussipysäkillä samalla kun minä neuloin tämän kaiteeseen kiinni. Aiemmat neulegraffitit löytyvät täältä ja täältä.

8 kommenttia

  1. Ihanan värikäshän tuo on! :) Ja hienoa hyötykäyttöä laatikon pohjaan jääneille tilkuille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omaan silmään aika maanläheiset värit. Aiemmissa neulegraffiteissa olen käyttänyt neonkeltaista. Kiva oli saada tilkut hyötykäyttöön. Kiitos haasteesta!

      Poista
  2. Tosi kivan näköinen neulegraffiti! Tykkään väreistä! Minä en ole koskaan kokeillut, vaikka mukavahan näitä on tuolla ulkona katsella. Ja jämälangoistakin pääsisi näppärästi eroon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja vielähän sinäkin ehdit kaivaa jämälangat esiin ja osallistua tähän haasteeseen. :)

      Poista
  3. Oi ku tuli kiva graffiti! Kiva ku osallistuit :)

    VastaaPoista
  4. Lämmin, kodikas, kaunis, hieno graffitti!

    VastaaPoista

Instagram